23 Ekim 2014 Perşembe

Oldies but Goldies pt 2.

                               En sevdiğim şiiri okuyacağım sana.
                               Bakışın olacak her zamanki.
                               İhtirasla karışmış utangançlık.
                               Ben şiir okuyacağım sana.
                               Kırmızı şarap dudaklarımı tatlandırırken okuyacağım.
                               Buruk tadı şarabın , senin dudaklarınla daha da güzel.
                               Bir de şiir olacak işte.
                               Ben okudukça anlam kazanıcak satırlar.
                               Sen dinledikçe güzelleşecek mısralar.
                               Ben sana şiir okuyacağım.
                               Masum aşkımızın doruğunda.
                               Kırık kalplerimizin acılarında.
                               Ben şiir okuyacağım sana.
                               Her dizede kaybolucak acılar.
                               Şarabın dibi göründükçe,
                               Ben şiir olucam.
                               Sen de şair.
                               Bir şiir okuyacaksın bana.
                               Aşkımızın saflığında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder