23 Ekim 2014 Perşembe

'Benim Gibilere'

         Babasız büyüdüm ben.
         Kaçıp sarılabileceğim bir erkek olmadı hiç.
         Babasız büyüdüm ben.
         Mahalledeki çocuk beni hırpalayınca cağıracağım biri olmadı.
      
         Vardı da babam , yoktu.
         Her erkeğin kadim dostundan yoksundum.
         Kendimi büyüttüm.
         'Erkek' olmanın anlamını kendim öğrendim.

         İki tane kadın da vardı hayatımda.
         Çok erken büyüdüm ama
         Onlara layık olamadım hiç.
         Ben babasız büyüdüm.

         İlk başlarda yol gösteren kişiden kaçtım hep.
         Ona benzememeye çalıştım.
         Kaçamazsın ya içindekinden.
         Hep öfke duyduğum , sevdiğim halde söyleyemediğim,
         'Adam' olup çıktım.
         Kaçmak oldu tek yapabildiğim.
         Onun gibi oldum çıktım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder