6 Ocak 2015 Salı

Sonsuz Dolu Benzedrine!


Varsa seni sevmenin günahı,
Ne gelir elden günah işlemek dışında.
Varsa sevdim diye , yollamak beni ateşten mağaraya,
Yollasınlar!
Seni sevmeden yaşayıp , yaşayamamak daha çok yakar tenimi.

Varsa şarabın günahı,
Ne gelir elden günahı içmek dışında.
Varsa içtim diye , boğmak beni Lethe'nin* dipsiz sularında,
Boğsunlar!
Seni özlediğim gecelerde şaraba boğulamamak daha çok keser nefesimi.

Ve varsa sevişmenin günahı,
Ne gelir elden günahla inlemek dışında.
Varsa inledim diye , gerilmek çarmıha,
Gersinler!
Senin ruhuna bedeninden köprü kuramamak daha çok kanatır yüreğimi.

Varsa yolu tepmenin günahı,
Ne gelir elden günahı tepmek dışında.
Varsa yolu yol yaptım diye , kara toprağa gömülmek,
Gömsünler!
Senin sonunda beklediğin yolların kavşaklarını dönememek daha çok kapatır güneşimi.

Varsa tütün çiğnemenin günahı,
Ne gelir elden günahı çiğnemek dışında.
Varsa çiğnedim diye , yedirmek ciğerimi cehennem zebanilerine,
Yedirsinler!
Senin hayaline tütün etkisinde şiir yazamamak daha çok parçalar beni.

Ve varsa blues'un günahı,
Ne gelir elden günahı hissetmek dışında.
Varsa hissettim diye , bırakmak ruhumu Araf'ta,
Bıraksınlar!
Senin sanrınla dans edememek bir blues şarkısında daha çok kaybettirir gerçekliğimi.

Varsa intiharın günahı,
Ne gelir elden günahı asmak dışında.
Varsa intihar ettim diye , almak beni benden,
Alsınlar!
Seninle olamamaktansa , alsınlar beni.

Varsa seninle bir olmak o karanlıkta,
Geliyorum yanına.
Ve varsa gelmeme mani olacak , sana kavuşmama engel olacak,
Çıksın karşıma!
İllaki vardır ona da vuracak bir şiir satırımız daha , işleyeceğimiz bir günah daha.

-Benzedrine-



   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder